Maatregelen BinckBank i.v.m. het coronavirus

Geschreven door Dieter Haerens | 5 minuten

De crisis rond het coronavirus en de verregaande maatregelen die daar uit volgen raken ons allemaal. Ook u als (toekomstige) belegger en ons als BinckBank.

Graag leggen we uit welke maatregelen wij nemen om zo goed mogelijk om te gaan met deze uitzonderlijke situatie. Uitgangspunt is uiteraard een zo hoog mogelijk niveau van onze dienstverlening aan u.

Onze bereikbaarheid

Door de toegenomen onzekerheid in de markt is de volatiliteit op de beurs naar recordniveaus gestegen. Het is daarom beduidend drukker op de beurs. Ook zien wij een enorme toename in rekeningaanvragen. Dit zorgt voor druk op onze Klantenservice & Orderdesk en verwerking van te openen rekeningen.

Performance van beleggingsdiensten

Naast bereikbaarheid hebben wij uiteraard onze performance van beleggingsdiensten hoog in het vaandel staan. Daarom hebben we extra maatregelen genomen en doen wij ons uiterste best om de kwaliteit van onze dienstverlening aan u optimaal te borgen.

Daar staan wij als BinckBank al 20 jaar voor. En met onze sterke partner Saxo Bank zijn wij zelfs nog meer toegerust u de hoogste standaard in effectendienstverlening te verlenen.

Gezondheid voorop

Zoals van iedereen verwacht mag worden, staat de gezondheid van onze klanten en medewerkers voorop. Wij volgen uiteraard de richtlijnen van  de Belgische regering. Een groot deel van onze medewerkers werkt sinds maandag 16 maart vanuit huis. Om u de juiste service te kunnen bieden, hebben wij gezorgd dat iedereen - thuis of op kantoor - kan blijven doorwerken.

Bel of mail alleen in dringende gevallen

Toch willen wij u vragen om rekening te houden met langere wachttijden. De komende tijd zijn wij genoodzaakt om alleen e-mails te beantwoorden waarvan wij inschatten dat ze urgent zijn. Voor niet urgente vragen wijzen wij u graag op de online informatie die u kunt vinden op de website.

Wat merkt u?

  • Er kan sprake zijn van langere wachttijden wanneer u contact opneemt met onze Klantenservice & Orderdesk.
  • De beantwoording van e-mails duurt langer dan u normaal gesproken van ons kunt verwachten.
  • De verwerking van administratieve en minder urgente zaken kan langer duren.


Een groot team van zeer toegewijde medewerkers doet er uiteraard alles aan om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken. U kunt dus op ons rekenen. Verder wensen wij u uiteraard gezondheid voor u en uw naasten!

Deel dit artikel:

Auteur

Dieter Haerens

Dieter Haerens is Country Manager bij BinckBank België. Gepassioneerd door alles wat te maken heeft met de deelverzameling van de financiële wereld, technologie en customer centricity, deelt hij af en toe zijn opinie. 

DISCLAIMER

De informatie in dit artikel is niet bedoeld als individueel beleggingsadvies. De beloning van Dieter Haerens staat/stond/zal niet direct of indirect in relatie (staan) met zijn specifieke aanbevelingen of standpunten in dit artikel. Ondanks het feit dat BinckBank alle zorgvuldigheid in acht neemt bij het samenstellen en onderhouden van deze pagina's, en daarbij gebruik maakt van bronnen die betrouwbaar geacht worden, kan BinckBank niet instaan voor de juistheid, volledigheid en actualiteit van de geboden informatie. Indien u zonder verificatie of advies gebruikmaakt van de verstrekte informatie, doet u dat voor eigen rekening en risico. Aan de informatie op deze pagina's kunnen geen rechten worden ontleend. Beleggen brengt risico's met zich mee. Uw inleg kan minder waard worden. Meer informatie over de specifieke productrisico's kunt u lezen op de productpagina's op www.binck.be.

Ook interessant voor u